pátek 3. září 2010

snad nové pěkné vlasy

zítra mě čeká proměna u kadeřnice...ale tentokrát se bude jen barvit...respektive to bude jenom přeliv, který se zas vymeje, protože si myslím že moje barva vlasů má velmi pěknou barvu :-) neni to samochvála...protože to neni jen můj názor :D ale takhle proměna byla jen taková motivace pro jednoho, mě velmi blízkého člověka. Moc by byl rád kdybych aspoň na chvíli byla brunetka...tááákže jsem se obědnala ke kadeřnici. normálně těmhle "kudlám" (jak já jim říkam) nevěřím,ale tahle mi byla doporučena a prý je moc šikovná tak uvidíme :-) poté sem přidam fotky...teda pokud nebudu vypadat jak naprosté pako :D:D:D

1 komentář:

  1. Já si zase, naopak od Tvé kamarádky:), postupně zesvětluji vlasy. Akorát mám teď zase problém s tmavým obočím, takže se zase musím objednat ke kosmetičce na zesvětlení. Zatraceně to leze do peněz, ta blonďatost!:/

    OdpovědětVymazat