sobota 2. října 2010

začíná nám zima

zdravím...tady v karlových varech je vždycky větší zima než v ostatních koutech naší republiky...je to hrozné...člověk se snadno nachladí...a proto si musím pořídit nějakou zimní bundu nebo kratší kabátek...bohužel zatím se má představa o takové bundě nesplnila.....a já stále mrznu....
taky jsem si vybrala novou kabelku...kterou mi koupí můj milovaný :-)
ale v šedo béžové barvě :-)
včera jsem s milovaným byla na koncertě vážné hudby...škoda že se nerad fotí...protože mu to děsně seklo...
ale komu ne v obleku O:-)
fotky nějak zanedbávám v poslední době...tak to budu muset dohnat.. ale snad až se zase potkám s TERŮ
z toho dycky vzejdou nějaký ty naše pseudofotky :-)
už sem jí dlouho neviděla....budu to muset napravit...takovou ozdravnou kůru jí udělat...aby se už netrápila.
a co vy? jak zvládáte to počasí? nebo je jen u nás tak hnusně? :D

2 komentáře:

  1. a já jí budu mít...už se těším :D tak aspoň jí mam schválenou od někoho kdo má styl :D díky

    OdpovědětVymazat