pátek 24. prosince 2010

o christmas tree :)

Ano....to je název písničky co jsme zpívali na našem vánočním koncertě,ale bohužel nemám žádné fotky....i tak to bylo krásné :-)

všem svým čtenářům přeji ze srdce veselé vánoce...jsem opravdu šťastná za 14 čtenářů...ano neni to mnoho,ale já věřím že jedno z mých vánočních přání se splní a já budu mít více čtenářů :-) ale i tak DĚKUJI


už u vás byl ježíšek?
U nás ano....no nebyla jsem zas tak hodná....podle toho to vypadá,ale mě to nevadí...mám rodinu a přítele...a skvělé kamarádky a to mi stačí :-)


3 komentáře:

  1. Přesně tak, rodina a přátelé to je to nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem toho moc nedostala, ale jak píšeš i ty mám rodinu, přítele a kamarády.. :) To mi docela stačí.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to sou pěkný dárečci :D:D:D jen co je pravda :D

    OdpovědětVymazat