úterý 29. března 2011

ještě dnes :-)

Večer se těšte na příspěvek....vím sem sakra špatná blogerka .. strašně vás zanedbávám a počet čtenářů napovídá že to tady stejně nikoho tak nezajímá......njn byla bych ráda za více čtenářů...byla by to pro mě veliká motivace.....ale co budu se snažit zlepšit se...už mám konečně spravený foťák.....

A teď k večernímu příspěvku......dala bych ho hned,ale počítače ve škole neberou karty SD tak si musíte počkat.

Změnila jsem barvu vlasů na tmavě hnědou.....a myslím si že jsem udělala dobře. Zatím jsem slyšela jen pozitivní ohlasy,ale tak posoudíte sami :-)


Jinak děkuji svým stálým čtenářům...i za vás 15 jsem neskutečně ráda :-)

teď trocha inspirativních obrázků ať to neni tak suchý :D



















































2 komentáře:

  1. Skvělý obrázkový mix, přesně podle mého gusta:) a na večerní post jsem už zvědavá :)

    OdpovědětVymazat