pondělí 18. července 2011

flower lady

nová sukně z H&M je tak inspirativní a skvěle kombinovatelná...no nemilujete výprodeje v H&M??? já rozhodně AAAANO :)






6 komentářů:

  1. Pěkná sukně a hezké fotky. :)) Já miluju slevy v H&M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je bezvadná!! Jo a super fotky. Líbí se mi efekt, jak si ho získala?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sukně, jen ať tě někdo v ní vyfotí a je vidět celá. :) Já miluju slevy obecně. :D

    http://stylebyveronika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. LUCY: je to focený webkou ale efekt jde i normálnim foťákem...pak stačí větší jas a menší kontrast :-) a je to :-)

    OdpovědětVymazat
  5. VERONIQUE: nějak neni kdo by mě fotil,ale v příštích tejdnech čekejte profi fotky :-) od kamarádů :-) tenhle týden je budeme fotit

    OdpovědětVymazat