sobota 6. srpna 2011

nový vzhled hotov

tak právě sem se doslova domořila s tim blbym HTML......když v tom člověk neumí chodit zabere dost času než najdete co potřebujete :D

taková pitomina jako je změna záhlaví mi zabrala asi hodinu,ale povedlo se :D

a já se ptám. Líbí nebo ne?

Jsem člověk co má rád jednoduchost takže sem chtěla zvolit něco opravdu jednoduchého......

9 komentářů:

  1. Vypadá to jako žužu.:/ Divné, nelíbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
  2. mě se ty barvy moc líbí.;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to taky líbí :) ;)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný! To je správný motto ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Efko chápu tvůj záměr o originální a jednoduchý blog, nicméně tohle je pořádné šlápnutí vedle. Ty barvy jsou prvotřídní uspávačka, nesmyslně obří a ošklivé záhlaví tomu moc nepřidává a jako celek to moc originálně nepůsobí. Je to vzdušně, ale až přespříliš.. skoro jako by tu bylo úplné prd. Zkus něco jiného a nesnaž se být za každou cenu úplně originální. Možná ti pomůže trocha inspirace z CSS galerií - www.cssmania.com. Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat