sobota 17. září 2011

vrátila jsem se

Nečekala bych, že by moji čtenáři po mě vyžadovali další článek.....vlastně mě děsně překvapuje,že to tady vůbec někdo čte :D strašně mě to těší, protože i když je vás tu málo......jste pořád strašně hodní a milí a stále se vracíte.
Musím se omluvit,ale tak nějak jsem vám zapomněla říci,že jsem odjela se třídou na turisťák. Byli jsme tam do včerejšího dne.......
Chtěli jste abych se rozepsala.....tak asi bych vám napsala, že jsem člověk co má rád spíše články s fotkami, ale budiž...... pro začátek vám povím včerejší zážitek z tanečních.

Někteří možná ví, že tancuji v klubu společenských tanců. Naši učitelé každý rok v září zahajují taneční kurzy pro žáky středních škol a my jakožto klub pomáháme v šatně. Včera byla první hodina a já se vždy strašně těším až okomentuju s holkama všechny šaty. Řeknu vám, že včera se mi naskytlo několik modelů hodných modního pekla......protože to si někdo dokáže vzít na taneční mě naprosto překvapuje........ale myslím, že to vyhrála slečna v delším tričku, které považovala za šaty......myslím, že tento model (považovaný asi za velmi sexy ) slečně vyloženě uškodil......zejména na zádech...kde jí byla vidět podprsenka a přes ní nepochopitelně přečnívala kůže. k tomu boty na kterých bych já osobně nešla ani do sklepa.....zkrátka bylo to celé velmi divné......ANO, každý má právo na svůj styl, ALE ( a to je opravdu velké ale) myslím že do určité společnosti tyto modely nepatří a to se zejména týká tanečních......kdy by dívky měli mít koktejlky po kolena :-)

Snad sem vás tolik nenudila......a připojuji foto špatné kvality pro představu.... a zjišťuji , že se mi nepochopitelným způsobem fotka překlopila.....snad nevadí



1 komentář: